Termeni si conditii

Se considera ca vizitatorii si clientii site-ului www.casesolare.ro au luat cunostinta de termenii si conditiile de utilizare ale site-ului:
  • Vizitarea acestui site ca si cumpararea de produse prin intermediul lui implica acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare ale acestuia.
  • Va rugam sa aveti amabilitatea sa cititi cu atentie atat termenii si conditiile de utilizare ale site-ului cat si caracteristicile produselor comandate.
  • Site-ul www.casesolare.ro este intretinut si administrat de societatea CASE SOLARE SRL care isi rezerva dreptul de a modifica termenii si conditiile de utilizare fara alte notificari.
  • Intregul continut al site-ului (imagini, texte,grafica , simboluri, elemente de grafica WEB ,etc.) este proprietatea societatii CASE SOLARE SRL si a furnizorilor acestora. Folosirea fara acordul acestora al oricaruia dintre elementele ce fac parte din continutul site-ului www.casesolare.ro se pedepseste conform legii, fiind protejate de legea dreptului de autor.
  • Societatea CASE SOLARE SRL nu garanteaza ca acest site, serverele sale sau e-mail-urile trimise de la www.casesolare.ro sunt lipsite de virusi sau alte componente daunatoare.
  • Societatea CASE SOLARE SRL, se angajeaza sa transmita datele furnizate de utilizatorii site-ului www.casesolare.ro catre terti sis a le foloseasca numai in interesul comunicarii cu clientii sai , ai informarii acestora cu privire la functionarea site-ului , ofertelor sau promotiilor organizate .
  • Societatea CASE SOLARE SRL nu furnizeaza sin u vand sau ofera unor terti adresele Dvs. de e-mail obtinute prin intermediul www.casesolare.ro fara acordul Dvs. explicit.
  • Clientii care achizitioneaza produse prin intermediul site-ului sunt rugati sa citeasca cu mare atentie caracteristicile tehnice ale fiecarui produs pe care doresc sa-l comande sau sa solicite prin e-mail , fax sau telefon date suplimentare despre acesta astfel incat sa aiba certitudinea ca produsul comandat raspunde cerintelor sale.
  • Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantia marcii respective. Astfel fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului in care este mentionata societatea care efectueaza service-ul.
  • Indiferent de modul de efectuare a comenzii este necesar san e comunicati datele Dvs.de identificare si modalitatea in care puteti fi contactat.
  • In cazul in care solicitarea Dvs. transmisa prin una din modurile descrise mai jos necesita informatii suplimentare, calcule de dimensionare, etc. este necesara o intrevedere cu la sediul nostrum pentru alegerea produselor potrivite.
  • In cazul in care solicitati deplasarea unui specialist la sediul Dvs. pentru consultanta atat deplasarea cat si consultanta se achita de catre Dvs. la fata locului.
  • Produsele cumparate prin intermediul acestui site sunt noi, in ambalajul original al producatorului, iar la livrare sunt insotite de de factura fiscala si, certificatul de garantie, instructiuni de montare-instalare, sau de utilizare in limba romana (in conformitate cu L 449/2003)
  • In cazul solicitarii remedierii unei defectiuni in perioada de garantie ,se va solicita interventia societatii de service care este mentionata pe certificatul de garantie;in acest caz impreuna cu certificatul de garantie se va prezenta si o copie a facturii de achizitie.
  • Utilizarea necorespunzatoare a produsului , nerespectarea indicatiilor producatorului referitoare la montaj , amplasare, conditii de utilizare, etc. , duce la pierderea garantiei.
  • Returul produselor se supune Ord.130/2000,completata cu L51/2003 privind regimul juridic al contractelor la distanta . Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte inclusive ambalajul si accesoriile aferente, adica nu prezinta nici o forma de uzura sau folosinta. Denuntarea contractului se face numai in scris.
MODUL DE EFECTUARE A COMENZII – se face numai in urmatoarele moduri::
  • Pe site – utilizand butonul CUMPAR.
  • Pe e-mail : office@casesolare.ro
  • Telefonic: 0723.667.205, 0743.602.892
MODUL DE PLATA:
  • Cu ordin de plata pe baza unei facturi proforme
  • Cu cash la sediul firmei
  • In cazul echipamentelor care se aduc la comanda, se achita un avans de 40% din valoarea produsului, restul urmand a se achita la livrare.